Thursday, June 18, 2009

Nur Balqis Najwa Binti Azwan








Inilah hasil dari perkongsian hidup kami..hehehe..Seronok nye hidup nie bila dah ada penyambung zuriat..Rasa sempurna sudah kehidupan..Puteri aku nie dilahirkan pada 27hb Februari 2009 kat Hsptl Ampang jam 4.55 pagi cam tu la...Uhhh first time aku lalui saat2 melahirkan,sakit la jugak tapi menyeronokkan...Aku punya 3 semangat masa melahirkan..Pertama adanya hsbnd aku kat tepi(yg ayik memegang tangan dan mengusap kepala aku..lega sikit)Yg kedua semangat aku nak cepat2 tengok anak aku & nak tambahkan ramai anak Adam kat muka bumi nie(Amin...)Yg Ke 3,tentu nya inilah hadiah aku utk hsbnd aku yg suka sgt ngan baby...baby aku nie,aku panggil ngan nama Qis @ adik jer..Sekarang nie dah nak msuk 4 bulan dah..Asyik nak mengiring jer sekarang nie..Yeala nak belajar meniarap..tapi lama sikit,mulala nak menangis..Penat kot..hehe lawak kadang2 tgk dia menangis..Tiap2 mlm,bila tdo,lapar susu je,mulala menjerit2...berlari2 aku @ hsbnd aku bgn wat kan dia susu..tkot nnti nangis lama2,x nak tdo pulak...dah pandai gelak besar dah sekarang..terkekek2 bila aku wat pape lucu depan dia...Eemmm ilang penat aku tgk dia mcm tu..ilang penat keje(tambah bila kat opis byk keje)..Qis,cepatla membesar..Ibu & ayah dah x sabar nak tgk Qis mmbesar..Muahh,Muahhh..

1 comment:

  1. Rozie....

    Wah dah berblog dah nie...Bijak IT sungguh...Majukanlah diri anda....

    Still remember the last day before you gave birth...sempat menelefon...memberi petua...hehehe

    ReplyDelete