Tuesday, June 23, 2009

''Perjalanan Kasih Sayang.''

Nie bermulanya episod rumahtangga dalam kamus aku n my hubby...Selamat di ijab kabulkan pada 31 May 2008.Kenduri pun diadakan pada hari yg sama..Dgn sekali lafaz jadi la aku puan kepada Azwan Bin Alias...Dengan hantaran sebanyak RM6844 & mas kawin RM1000..Tamat la episod mengorat & menggatal...hehehe
X lama kemudian,aku disahkan ngandung..Bunting pelamin..Tue la akibat nye kalau tido pakai kain..hahaha..lu pikir la apa jadi..hahaha..Nie x silap aku,aku dah ngandung 4 bln ase..masih lagi aktif..

Nie plak dah tunggu nak pecah kuar jer..hehe..tapi jauh age perjalanan..X tau dok diam..Dah cukup 9 bln nie tapi my hubby bwk lg g jln2..Nie kat Tanjung Harapan.Port Klang..g mkn ikan bkr..Abg ipar wat open table..Cerah la duit dia RM250..Padan muka dia..hehe..ckp besar sgt..


Tanggal 27 Februari,lahir la Nur Balqis Najwa..Berat 2.8kg jer..Bersalin pada pukul 4.54 mcm tu la..Uhhh nak meneran x pandai,jd amik masa sejam la jugak..Apapun thanks pada Allah coz aku selamat (Alhamdulillah)..Wat my hubby,this is big present for u..Hope U sgt2 happy & menghargai kiteorg...



Nie anak dah mmbesar...Dah nak msuk 4 bln dah..Dah pandai meniarap..Sinar cahaya dalam hidup kami..Pengikat kasih sayang kami...Love u my baby..Muaaahhhh..





Emmm,kadang2 x percaya cepat masa berlalu..Tup2 aku dah jd ibu..Emm dah semakin nak ke arah tua..Ase baru semalam mengenali suami n baru semalam di ijab kabul kan..Hehe tapi tiap2 mlm adalah mlm pertama..hehe jgn marah..





Inilah happy ending utk perjalanan aku..Moga aku n my hubby n my baby sentiasa di berkati,dimurahkan rezeki n sentiasa happy...(AMIN..)







KELUARGA BAHAGIA...





1 comment:

  1. Dear Rozie,

    Every night is your first night...Biasalah...even in the office tak pernah lekang cerita pasal"tiap2 malam adalah malam pertama" (lagi2 pasal helicopter)......Tak lama lagi balqis adalah adik nak buat teman....ooopss tunggu...jangan aktif sangat tak terdaya nanti nak mengawal.....

    Semogo hubungan suami isteri ini berkekalan sehingga akhir hayat...."AMIN".....

    so apalagi update lagilah pasal blog....boleh menumpang membaca...

    ReplyDelete