Thursday, July 9, 2009

''PESTA BBQ''

05 July 2009
Pesta BBQ nie diadakan kat Jeram(Belakang Zoo Negara)..Emmm seronok giler..BBQ nie sempena meraikan perpisahan utk Eric..Kat Sedap Restaurant tu formal punya,nh giler2 punya party..hehe..Aku yg penat lik dari Johor pun x kisah,bawak gak Qis ikut serta..Siap bawak buai sama..Bukan apa memudahkan aku..(hehe..Qis x meragam sangat)...

Bila Qis dah tdo,aku pun turut serta bantu diorang..Apalagi gaul ikan ngan perencah laa..hehehe..Makan air tangan aku la korang...
Tengok gaya Azri,Eric & husband Nurin yg cuba nak hidupkan api..Hehe siap guna pam lagi...Wahhh..macam terror sangat...tapi pape pun succes jugak la..hehe..

Uhhh mmg terror la..Berjaya jugak yea...Leh bukak kedai mkn nie..Meniaga ikan bakar...

Qis dah bangun,aku baru ingat nak join..Terpaksala jadi pemerhati jer,jadi Supervisor..Tengok anak2 buah wat kerja...Tengok muka Azri nampak tkot kan..hehe tau tkot..


Ohh Adam wat flying kiss kat anak auntie Rozie yea..Nnti kena bgtau mama simpan duit siap2 tau..hehehe..Siap main ''pucha'' lagi..hehe









Aku yg terpaksa mkn sambil bawak Qis...Hehe..Tkot nangis..Pape pun mmg best la..Bila2 leh g tmpat lain pulak..Genting ke Sunway Lagoon ke...HEHE


Tetap berposing..hehe..Tunjuk wajah model2...hehe


No comments:

Post a Comment