Wednesday, July 8, 2009

''Selamat Pengantin Baru"

Selamat Pengantin Baru wat kawan baik aku yg sangat2 la baik...SITI AZLINA & MOHD ZAINI pada 04 July 2009..Majlis berlangsung di Felda Pemanis Segamat,Johor...Aku yg turut serta mengikut rombongan budak2 toll..Plan nye aku 'n'my hubby nak ikut konvoi tu tp last minute my hubby kena g ex-kort Kembara Mahkota Johor pulak,nak x nak kena la ikut diorang..Kalo x pasal kawan baik x g la jwb dia..Aku dengan gamble & slumber bwk Qis sama..Hehehe apalagi mlm sebelum pegi,bodek my hubby g shoping la..Hehehe...

(Stokin baru Qis..hehe kalah ibu yea..Perbelanjaan Lebih dari ibu yea..)
( Nie pulak baju Qis sepasang yg baru..Nasib kat ANAKKU ada sales..jimat gak duit poket...Aku bukan apa nak gak Qis bergaya..hehe alasan utk my hubby beli baju baru..Thanks AYAH...Muaahhh)
(Ingat cantik ke asyik posing jer..hehe..Dari kiri Izani,Kak Ina(sedap..hehe),Qis n Ca'Aa..)
Plan asal gerak kol 0800 am tapi disebabkan janji melayu maka kol 1000 am baru gerak..Aduh tekanan aku..Tambah lak Qis yg dah ngantuk..Mulala koir nak start..Budak2 toll plak asyik mencium dia jer..Lagi la dia punya marah nak membara...hehe..Sampai umah pengantin kol 0130 pm camtu la..Mkn jap pengantin lelaki dah sampai..Uhhhh tengok diorang sanding ingat pulak zaman aku luuuu...Hehehe..











(sebelum melahap,posing lu..hehe..Aku yg bergaya ngan baju baru(jgn marah)..Pengantin yg asyik senyum jer..mcm seronok jer nak tunggu mlm..hehe banyak keje tu..Bak kata penyelia aku..Ujan turun,empangan pecah..hehe)
(Aku pun x lepaskan peluang la..dah lama nak posing sampai Qis pun dah adik pengantin jaga..hehe..Di samping hantaran pihak pompuan & bergaya bersama baju baru..Hehehe)
Dah lama x jumpa smua kwn2 kat Toll SPRINT HIGHWAY,bila jumpa huhh x ingat dunia..Asyik gelak jer..Mujur la n seronok nye Qis x wat hal..Asyik gelak n main jer...Pas jer dari sorang ke sorang2...Haa tgk muka Qis tu..Dah seronok tahap babas dah..Hehe...
(Abang Man asyik jer main ngan Qis..Nak jadi besan ker???hehe..)
Dah kenyang makan,dah kenyang gelak,masa pun dah nak petang & sebelum kena cuci periuk belanga,baik gerak lik KL...Plan dah ada dlm kepala,nak singgah Tangkak wat cuci mata,tgk baju2...Dah gerak lik ingat trus Tangkak,tengok2 aku tertipu pegi Pagoh lu..Umah Din,apalagi pekena durian laa..Hehehe sedap nye..






(control ayu bila camera di depan..hahaha ingat artis ker??)


No comments:

Post a Comment